Методична робота  

 
    Педагогічний колектив ЗДО "Сонечко" втілює в життя державну програму і державну політику в галузі освіти. Зміст і навчання передбачає гуманістичні підходи у вихованні кожної дитини в сукупності всіх її проявів, у тому числі й вікових статевих, особливостей індивідуального життя.
    Основними завданнями в роботі з дітьми є:
- фізичний розвиток і зміцнення здоров'я дітей;
- засвоєння дітьми морально--етичних норм і правил;
- розвиток мовлення та логічного мислення дітей;
- реалізація дитиною її власних устримлінь в активній різноманітній діяльності.
    Для виконання поставлених завдань розробили міні-проект "Шлях до прекрасного в садку і в родині". Метою цього проекту є формування мотиваційної установки на сприйняття усього красивого. Кінцевим результатом міні-проекту передбачаємо - сформованість у дітей та батьків свідомого ставлення до очолюючого уміння цінувати і бачити прекрасне, створювати його власноруч.
 
 
 

    Робота вихователів дитячого садка

      Вихователь це не няня, не працівник кімнати денного проведення часу, не тренер і не родич, що доглядає.

У вихователя інший статус. Це людина, з якою дитина проводить іноді більше часу, ніж з батьками. Він - той, хто задає тон взаємин у групі.

      Мета вихователя - піклуватися, виховувати, розвивати і навчати. І робить він це, використовуючи свій підхід, конкретні методи за конкретним планом.

    Вихователь займається освітою дитини: її вихованням, навчанням і розвитком. Робить з нею зарядку, заняття з розвитку мовлення, навичок усної лічби, читання, малювання, ліплення, природознавства.

     Розвиває у дітей увагу, пам'ять, мислення, кмітливість, ініціативність, навички спілкування. Знайомить з етичними та естетичними нормами поведінки у суспільстві.

      Організовує проведення часу дітей: ігри, щоденну прогулянку, інші заходи відповідно до режиму дня.

Головними завданнями методичної роботи ДНЗ є:

  1. Підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників.

  2. Вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів.

  3. Сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.

  4. Підтримка ділового тонусу педагогів.

  5. Стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку.

  6. Створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання, підвищення комп’ютерної грамотності.

 

МЕТОДИЧНА РОБОТА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 

Успіх роботи закладу дошкільної освіти багато в чому залежить від рівня професійно-педагогічної компетентності вихователів. Тому головне в науково-методичній роботі закладу дошкільної освіти − надання систематичної, своєчасної і достатньо практичної допомоги вихователям. Завдання вихователя-методиста – знайти доступні і водночас ефективні методи підвищення педагогічної майстерності, які спонукатимуть вихователів  підвищувати свій фаховий рівень без спонукання «зверху», сприятимуть збагаченню їх педагогічного досвіду, формуватимуть у них навички самостійного аналізу власної професійної компетентності. Вимоги до особистісних і фахових якостей вихователя постійно зростають, що потребує удосконалення та урізноманітнення форм методичної роботи. У закладах дошкільної освіти для підвищення професійного рівня педагогічних працівників  використовуються  три  групи  форм  організації методичної  роботи: колективні групові індивідуальні.
 Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2182-metodichna-robota-v-zaklad-doshklno-osvti